Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI TRUNG NGUYEN
Tieto všeobecné obchodné podmienky („Obchodné podmienky“) spoločnosti TENET marketing s.r.o., so sídlom Pelikánova 35/11, Praha 6, DIČ 29045363, zapísanej v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe pod číslom C 162475, e-mail support@trungnguyen.cz, telefónne číslo (+420 ) 702 287 464, adresa prevádzkarne Bavorská 14, Praha 5 (ďalej len „my“ alebo „predávajúci“) sa menia a dopĺňajú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti vás ako kupujúcich a nás ako predávajúcich, ktoré vznikajú v súvislosti s kúpnou zmluvou (ďalej len „zmluva“) uzavretou prostredníctvom internetového obchodu na webovej stránke www.trungnguyen.cz alebo na jej základe.
Všetky informácie o spracovaní vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete na https://www.trungnguyen.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
Ako viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Naša zmluva sa preto vzťahuje aj na používanie prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré nám umožňujú dosiahnuť dohodu bez fyzickej prítomnosti oboch strán, a zmluva je tak uzatvorená na diaľku v prostredí e-shopu prostredníctvom webového rozhrania („webové rozhranie e-shopu“).
Ak akákoľvek časť Všeobecných obchodných podmienok odporuje tomu, na čom sme sa vzájomne dohodli počas vášho nákupného procesu v našom E-shope, táto konkrétna dohoda má prednosť pred Všeobecnými obchodnými podmienkami.
1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
- Cena je finančná suma, ktorú zaplatíte za tovar;
- Cena za dopravu je finančná suma, ktorú zaplatíte za dodanie tovaru, vrátane ceny za balenie;
- Celková cena je súčet ceny a ceny za dopravu;
- DPH je daň z pridanej hodnoty v súlade s platnými právnymi predpismi;
- Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty za celkovú cenu;
- Objednávka je vaša záväzná ponuka na uzavretie zmluvy o kúpe tovaru s nami;
- Používateľský účet je účet vytvorený na základe informácií, ktoré poskytnete, ktorý vám umožňuje ukladať informácie, ktoré ste zadali, a uchovávať históriu tovaru, ktorý ste si objednali, a zmlúv, ktoré ste uzavreli;
- Vy ste osoba nakupujúca v našom e-shope, v právnych predpisoch označovaná ako kupujúci;
- Tovar je všetko, čo si môžete kúpiť v e-shope.
2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POKYNY
- Tovar je možné zakúpiť iba prostredníctvom webového rozhrania e-shopu.
- Pri nákupe tovaru ste povinní nám poskytnúť všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste nám poskytli v objednávke, budeme preto považovať za správne a pravdivé.
- Náš e-shop poskytuje aj prístup k recenziám tovaru od iných spotrebiteľov. Autentickosť týchto recenzií zabezpečujeme a overujeme ich prepojením s konkrétnymi objednávkami, čo znamená, že v našom internom systéme vidíme prepojené ID objednávky pre každú recenziu, a tak môžeme overiť a dokázať, že recenzia pochádza od skutočného spotrebiteľa.
3. UZATVORENIE ZMLUVY
- Zmluva s nami môže byť uzatvorená iba v českom jazyku.
- Zmluva je uzatvorená na diaľku prostredníctvom e-shopu a náklady na použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie znášate vy. Tieto náklady sa však nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (t. j. hlavne za prístup k internetu), takže by ste nemali očakávať žiadne dodatočné náklady, ktoré by sme účtovali nad rámec celkovej ceny. Odoslaním objednávky súhlasíte s tým, že používame prostriedky diaľkovej komunikácie.
- Aby sme mohli uzavrieť zmluvu, musíte vytvoriť objednávku v e-shope. Táto ponuka musí obsahovať nasledujúce informácie:
- Informácie o nakupovanom tovare (v e-shope vyberiete tovar, o ktorý máte záujem, kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“);
- Informácie o cene, nákladoch na dopravu, spôsobe platby, celkovej cene a požadovanom spôsobe dodania tovaru; tieto
- informácie sa zadávajú pri vytváraní objednávky v užívateľskom prostredí e-shopu a informácie o cene, nákladoch na dopravu a celkovej cene sa zadávajú automaticky na základe vášho výberu tovaru, spôsobu dodania a spôsobu platby;
- Vaše identifikačné a kontaktné údaje použité na doručenie tovaru, najmä vaše meno, priezvisko, dodacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa.
- Počas vytvárania objednávky môžete meniť a kontrolovať údaje, až kým nie je objednávka dokončená. Po skontrolovaní údajov kliknite na tlačidlo „Objednať so záväzkom zaplatiť“, aby ste objednávku dokončili. Pred kliknutím na tlačidlo musíte potvrdiť, že ste si prečítali a súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami. Tlačidlo „Objednávka so záväzkom zaplatiť“ slúži ako potvrdenie a súhlas; po jeho stlačení budú všetky informácie, ktoré ste zadali, odoslané priamo nám.
- Vašu objednávku potvrdíme čo najskôr po jej doručení zaslaním správy na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie objednávky a tieto obchodné podmienky vo forme prílohy k e-mailovej správe. Obchodné podmienky v znení platnom v deň objednávky, t. j. v znení priloženom ako príloha k potvrdzovacej e-mailovej správe, tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy. Potvrdením objednávky dochádza k uzavretiu zmluvy medzi nami a vami.
- Môžu nastať prípady, keď nebudeme môcť vašu objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď tovar nie je k dispozícii, alebo o prípady, keď si objednáte viac tovaru, ako sme schopní dodať. Vždy vám však vopred poskytneme informácie o maximálnom počte tovaru v e-shope, takže by vás to nemalo prekvapiť. Ak existuje akýkoľvek dôvod, prečo nemôžeme potvrdiť vašu objednávku, budeme vás kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie zmluvy v podobe, ktorá sa líši od vašej objednávky. V takom prípade je zmluva uzavretá, keď potvrdíte našu ponuku.
- Ak internetový obchod alebo objednávka obsahuje zjavne nesprávnu cenu, nie sme povinní dodávať vám tovar za túto cenu, aj keď ste dostali potvrdenie objednávky a zmluva bola teda uzavretá. V takomto prípade vás bezodkladne kontaktujeme a zašleme vám ponuku na uzavretie novej zmluvy v zmenej podobe oproti objednávke. V takomto prípade je nová zmluva uzavretá v momente, keď potvrdíte našu ponuku. Za zjavnú chybu v cene sa považuje napríklad situácia, keď cena nezodpovedá bežnej cene u iných predajcov alebo chýba alebo je nadbytočná číslica.
- Ak je zmluva uzavretá, ste povinný zaplatiť celkovú cenu.
- Ak máte používateľský účet, môžete prostredníctvom neho zadať objednávku. Aj v tomto prípade ste však povinný skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvorenia objednávky je rovnaký ako v prípade kupujúceho bez používateľského účtu, ale výhodou je, že nemusíte opakovane vyplňovať svoje identifikačné údaje.
- V niektorých prípadoch ponúkame zľavy na nákup tovaru. Ak chcete získať zľavu, musíte pri zadávaní objednávky vyplniť údaje o zľave v určenom poli. Ak tak urobíte, tovar vám bude poskytnutý so zľavou.
4. POUŽÍVATEĽSKÝ ÚČET
- Na základe registrácie v e-shope máte prístup k svojmu používateľskému účtu.
- Pri registrácii používateľského účtu ste povinní poskytnúť všetky informácie správne a pravdivo a v prípade akýchkoľvek zmien ich aktualizovať.
- Prístup k vášmu používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Ste povinný tieto prístupové údaje uchovávať v tajnosti a neposkytovať ich nikomu. V prípade zneužitia nenesieme žiadnu zodpovednosť.
- Váš používateľský účet je osobný a nie ste oprávnený umožniť jeho používanie tretím osobám.
- Môžeme zrušiť váš používateľský účet, najmä ak ste ho nepoužívali viac ako 2 roky alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy.
- Používateľský účet nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
5. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCTVA
- Cena je vždy uvedená v e-shope, v návrhu objednávky a samozrejme v zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za tovar v e-shope a cenou uvedenou v návrhu objednávky platí cena uvedená v návrhu objednávky, ktorá je vždy zhodná s cenou uvedenou v zmluve. Návrh objednávky uvádza aj cenu za dopravu alebo podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.
- Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých poplatkov stanovených zákonom.
- Po uzavretí zmluvy a pred dodaním tovaru budeme požadovať zaplatenie celkovej ceny. Celkovú cenu môžete zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
- Bankovým prevodom. Platobné údaje vám zašleme v potvrdení objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je celková cena splatná do 7 dní.
- Online platba kartou. V tomto prípade sa platba uskutočňuje prostredníctvom platobnej brány ShoptetPay a platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú k dispozícii na adrese: https://www.shoptetpay.com/. V prípade online platby kartou je celková cena splatná do 7 dní.
- Na dobierku. V tomto prípade sa platba uskutoční pri dodaní tovaru proti prevzatiu tovaru. V prípade platby na dobierku je celková cena splatná pri prevzatí tovaru.
- Hotovosť pri osobnom prevzatí. Tovar je možné zaplatiť v hotovosti, ak si ho vyzdvihnete v našich priestoroch. V prípade platby v hotovosti pri osobnom prevzatí je celková cena splatná pri prevzatí tovaru.
- Faktúra bude vystavená v elektronickej forme po zaplatení celkovej ceny a bude zaslaná na vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k tovaru a dostupná vo vašom používateľskom účte.
- Vlastníctvo tovaru prechádza na vás až po zaplatení celkovej ceny a prevzatí tovaru. V prípade platby bankovým prevodom sa celková cena považuje za zaplatenú v momente pripísania na náš účet; v ostatných prípadoch sa považuje za zaplatenú v momente platby.
6. DODANIE TOVARU, PRECHOD RIZIKA POŠKODENIA
- Tovar vám bude doručený najneskôr do 30 dní (ak nie je uvedené inak) spôsobom, ktorý si zvolíte, pričom máte na výber z nasledujúcich možností:
- Osobný odber v našich prevádzkach uvedených v zozname prevádzok;
- Osobný odber v zberných miestach DPD;
- Doručenie prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD;
- Tovar je možné doručiť iba na území Českej republiky a Slovenska.
- Dodacia lehota tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba dodania tovaru vám bude oznámená v potvrdení objednávky. Doba uvedená v týchto obchodných podmienkach je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu v prevádzkach vás vždy informujeme o možnosti odberu tovaru e-mailom.
- Po prevzatí tovaru od prepravcu je vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad ihneď informovať prepravcu a nás. V prípade poškodenia obalu, ktoré svedčí o neoprávnenom zásahu do zásielky, nie ste povinný tovar od prepravcu prevziať.
- Ak porušíte svoju povinnosť prevziať tovar, s výnimkou prípadov uvedených v článku 4 obchodných podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti dodať vám tovar. Zároveň vaše odmietnutie prevziať tovar nepredstavuje odstúpenie od zmluvy medzi nami a vami. V takom prípade však budeme oprávnení odstúpiť od zmluvy z dôvodu vášho podstatného porušenia zmluvy alebo uskladniť tovar, za čo budeme oprávnení požadovať od vás náhradu škody vo výške stanovenej zákonom. Ak sa rozhodneme odstúpiť od zmluvy, odstúpenie nadobudne účinnosť dňom, keď vám doručíme odstúpenie. Odstúpenie od zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu prepravných nákladov ani na nárok na náhradu škody, ak vznikla.
- Ak z dôvodov, ktoré môžete pripísať sebe, je tovar doručený opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo dohodnuté v zmluve, ste povinný uhradiť nám náklady spojené s takýmto opakovaným doručením. Údaje o platbe týchto nákladov vám zašleme na e-mailovú adresu uvedenú v zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
- Riziko poškodenia tovaru prechádza na vás v okamihu, keď ho prevezmete. Ak tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov uvedených v článku 4 obchodných podmienok, riziko poškodenia tovaru prechádza na vás v okamihu, keď ste mali možnosť tovar prevziať, ale neurobili ste tak z dôvodov na vašej strane. Prechod rizika poškodenia tovaru znamená, že od tohto momentu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením tovaru.
- Ak tovar nebol uvedený ako skladom v e-shope a bola uvedená približná doba dostupnosti, vždy vás budeme informovať v prípade:
- mimoriadneho prerušenia výroby tovaru, v takom prípade vás vždy informujeme o novom predpokladanom termíne dostupnosti alebo vás informujeme, že nebude možné tovar dodať;
- omeškania dodávky tovaru od nášho dodávateľa, v takom prípade vás vždy informujeme o novom predpokladanom termíne dodania.
7. PRÁVA VYPLÝVAJÚCE Z NEVYHOVUJÚCEHO PLNENIA
- Zaručujeme, že v čase prechodu rizika poškodenia tovaru podľa článku 7 obchodných podmienok je tovar bez vád, najmä že tovar:
- odpovedá dohodnutému popisu, typu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a ďalším dohodnutým vlastnostiam;
- je vhodné na účel, na ktorý ho požadujete a na ktorý súhlasíme;
- je dodávané s dohodnutým príslušenstvom a návodom na použitie, vrátane montážnych alebo inštalačných pokynov;
- je vhodné na účel, na ktorý sa tovar tohto typu bežne používa;
- z hľadiska množstva, kvality a ďalších vlastností, vrátane trvanlivosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá bežným vlastnostiam tovaru rovnakého typu, ktoré môžete rozumne očakávať, a to aj s prihliadnutím na verejné vyhlásenia, ktoré sme urobili my alebo iná osoba v tom istom zmluvnom reťazci, najmä prostredníctvom reklamy alebo označenia;
- je dodávaný s príslušenstvom, vrátane obalu, montážnych pokynov a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať; a
- odpovedá kvalite alebo dizajnu vzorky alebo modelu, ktorý vám bol poskytnutý pred uzavretím zmluvy.
- Práva a povinnosti týkajúce sa práv vyplývajúcich z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho zákonníka a zákona č. 634/1992 Z. z., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).
- Ak je tovar vadný, t. j. najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok uvedených v článku 1, môžete nám takúto vadu oznámiť a uplatniť svoje práva vyplývajúce z vadného plnenia (t. j. reklamovať tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v identifikačných údajoch. Na podanie reklamácie môžete použiť aj vzorový formulár, ktorý je uvedený v prílohe č. 1 k týmto obchodným podmienkam. Pri uplatnení svojich práv vyplývajúcich z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob, akým chcete vadu odstrániť, a tento výber nemôžete bez nášho súhlasu neskôr zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s právami vyplývajúcimi z vadného plnenia, ktoré ste uplatnili.
- Ak je tovar vadný, máte nasledujúce práva:
- odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vád alebo dodaním chýbajúcej časti tovaru; alebo
- odstrániť vadu opravou tovaru
pokiaľ zvolený spôsob odstránenia vady nie je nemožný alebo neprimerane nákladný v porovnaní s iným spôsobom, čo sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady, a či je možné vadu odstrániť iným spôsobom bez výraznejších ťažkostí pre vás.
- Máme právo odmietnuť odstránenie vady, ak je nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady.
- Okrem toho máte právo na:
- primeranú zľavu z ceny; alebo
- odstúpenie od zmluvy,
ak:
- odmietneme odstrániť vadu alebo ju neodstránime v súlade so zákonom;
vada sa opakuje;- vada predstavuje podstatné porušenie zmluvy; alebo
- z nášho vyhlásenia alebo okolností je zrejmé, že vada nebude odstránená v primeranej lehote alebo bez významných ťažkostí pre vás.
- Právo odstúpiť od zmluvy sa neuplatňuje, ak je vada tovaru bezvýznamná.
- Ak ste vadu tovaru spôsobili sami, nemáte nárok na práva vyplývajúce z vadného plnenia.
- Opotrebenie tovaru spôsobené bežným používaním alebo, v prípade použitého tovaru, opotrebenie zodpovedajúce rozsahu jeho predchádzajúceho používania, sa nepovažuje za vadu.
- Keď podáte reklamáciu, vydáme vám písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:
- dátum, kedy ste reklamáciu podali;
- obsah reklamácie;
- ako chcete, aby bola reklamácia vybavovaná;
- vaše kontaktné údaje na účely poskytovania informácií o vybavovaní reklamácie.
- Pokiaľ sa nedohodneme na dlhšej lehote, vady odstránime do 30 dní od prijatia reklamácie a poskytneme vám informácie o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota uplynie bez výsledku, môžete odstúpiť od zmluvy alebo požiadať o primeranú zľavu.
- O vybavení reklamácie vás budeme informovať e-mailom a vystavíme vám potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu primeraných nákladov, ktoré vám vznikli. Ste povinný tieto náklady preukázať, napr. účtovnými dokladmi alebo potvrdeniami o nákladoch na dopravu. Ak bola vada odstránená dodaním nového tovaru, ste povinný nám vrátiť pôvodný tovar, ale náklady na toto vrátenie uhradíme my.
- Ak ste podnikateľ, ste povinný nahlásiť a reklamovať vadu bez zbytočného odkladu po jej zistení, najneskôr však do troch dní od prevzatia tovaru.
- Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť svoje práva vyplývajúce z vadného plnenia v prípade vady, ktorá sa vyskytne na spotrebnom tovare do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
8.ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- Odstúpenie od zmluvy, t. j. ukončenie zmluvného vzťahu medzi nami a vami od jeho vzniku, môže nastať z dôvodov a spôsobom uvedeným v tomto článku alebo v iných ustanoveniach obchodných podmienok, v ktorých je výslovne uvedená možnosť odstúpenia.
- Ak ste spotrebiteľom, t. j. osobou, ktorá nakupuje tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte právo v súlade s ustanoveniami § 1829 Občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, alebo v prípade nákupu tovaru do štrnástich dní od jeho prevzatia. Ak sme uzavreli zmluvu na viacero položiek tovaru alebo na dodanie viacerých častí tovaru, táto lehota začína plynúť dňom dodania poslednej položky alebo časti tovaru, a ak sme uzavreli zmluvu, na základe ktorej vám budeme dodávať tovar pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky.
- Od zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v našich identifikačných údajoch). Na odstúpenie od zmluvy môžete použiť aj vzorový formulár, ktorý je uvedený v prílohe č. 2 k obchodným podmienkam.
- Ani ako spotrebiteľ však nemôžete odstúpiť od zmluvy v prípadoch, keď je predmetom zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa článku 2 obchodných podmienok sa považuje za dodržanú, ak nám v tejto lehote zašlete oznámenie o odstúpení od zmluvy.
- V prípade odstúpenia od zmluvy podľa článku 2 obchodných podmienok ste povinní nám tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a znášať náklady spojené s vrátením tovaru. Na druhej strane máte nárok na vrátenie nákladov na dopravu, ale len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu doručenia tovaru, ktorý sme ponúkli na doručenie tovaru. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu porušenia uzavretej zmluvy z našej strany znášame aj náklady spojené s vrátením tovaru, ale opäť len do výšky nákladov na dopravu zodpovedajúcich najlacnejšiemu spôsobu doručenia tovaru, ktorý sme ponúkli na doručenie tovaru.
- V prípade odstúpenia od zmluvy vám bude cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, alebo na účet vybraný pre odstúpenie od zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, ako tovar dostaneme späť alebo nám preukážete, že bol odoslaný späť. Tovar nám prosím vráťte čistý, ak je to možné, vrátane pôvodného obalu.
- V prípade odstúpenia od zmluvy podľa článku 2 obchodných podmienok ste nám zodpovední za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo manipuláciou s tovarom iným spôsobom, ako je potrebné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru, t. j. spôsobom, akým by ste sa s tovarom oboznámili v kamennom obchode. Ak sme vám ešte nevrátili cenu, sme oprávnení započítať nárok na náhradu nákladov proti vášmu nároku na vrátenie ceny.
- Sme oprávnení odstúpiť od zmluvy kedykoľvek pred dodaním tovaru, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré nie je možné tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody súvisiace s povahou tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty uvedenej v článku 1 obchodných podmienok. Od zmluvy môžeme odstúpiť aj v prípade, ak je zrejmé, že ste v objednávke úmyselne uviedli nesprávne informácie. Ak nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, t. j. ako podnikateľ, máme právo odstúpiť od zmluvy kedykoľvek, a to aj bez uvedenia dôvodu.
9. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI
- Nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania vo vzťahu k kupujúcim v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
- Reklamácie spotrebiteľov vybavujeme prostredníctvom e-mailovej adresy support@trungnguyen.cz. Informácie o vybavení reklamácie zašleme na e-mailovú adresu kupujúceho.
- Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, ID č.: 000 20 869, webové stránky: http://www.coi.cz, je oprávněna mimosúdne riešiť spotrebiteľské spory vyplývajúce zo zmluvy. Platforma na riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, môže byť použitá na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, vyplývajúcich z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.
- Európske spotrebiteľské centrum Česká republika so sídlom na adrese Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, webová stránka: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene a doplnení nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Ak náš a váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (t. j. budeme zasielať tovar mimo Českú republiku), vzťah sa bude vždy riadiť právom Českej republiky. Ak ste však spotrebiteľmi, vaše práva podľa zákona nie sú touto dohodou dotknuté.
- Všetku písomnú korešpondenciu vám budeme doručovať e-mailom. Naša e-mailová adresa je uvedená v našich identifikačných údajoch. Korešpondenciu budeme doručovať na vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve, vo vašom užívateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.
- Zmluva môže byť zmenená a doplnená len na základe našej písomnej dohody. Sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Všeobecné obchodné podmienky, ale táto zmena nebude mať vplyv na zmluvy, ktoré už boli uzavreté, ale len na zmluvy, ktoré budú uzavreté po nadobudnutí účinnosti tejto zmeny. Informácie o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti tejto zmeny. Ak od vás do 14 dní od zaslania informácií o zmene nedostaneme oznámenie o ukončení uzavretej zmluvy o pravidelných a opakovaných dodávkach tovaru, nové obchodné podmienky sa stanú súčasťou našej zmluvy a budú sa vzťahovať na ďalšiu dodávku tovaru po dátume nadobudnutia účinnosti zmeny.
- Výpovedná lehota v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.
- V prípade vyššej moci alebo nepredvídateľných udalostí (prírodné katastrofy, pandémie, prevádzkové poruchy, zlyhania subdodávateľov atď.) nezodpovedáme za škody spôsobené v dôsledku alebo v súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme my aj vy právo odstúpiť od zmluvy.
- Vzorový formulár sťažnosti a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy sú priložené k obchodným podmienkam.
- Zmluva vrátane obchodných podmienok je u nás archivovaná v elektronickej forme, ale nie je vám prístupná. Tieto Všeobecné obchodné podmienky a potvrdenie objednávky s prehľadom objednávky však vždy dostanete e-mailom, takže budete mať k zmluve prístup aj bez našej spolupráce. Odporúčame vám, aby ste si potvrdenie objednávky a Všeobecné obchodné podmienky vždy uložili.
- Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 1. februára 2024.
